Könyv: A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
Közgazdaságtudomány
|
|
||||||||||||||||||||||
sorozat: piac és elemzés Ajánljuk vállalkozóknak, akik meg akarnak ismerkedni a marketingtervezés elméletével és gyakorlatával, valamint kezdő és gyakorlott marketingszakembereknek. A marketinges szakemberek munkájának egyik legnehezebb és legtöbb erőfeszítést kívánó részterületes a marketingtervezés folyamata. Ennek sikeres megvalósításához sok rutinra és nagy gyakorlatra van szükség, és az egész vállalkozás sikere áll vagy bukik a marketingtervezés pontosságán. Új kötetünk ezt a munkát igyekszik megkönnyíteni. | |||||||||||||||||||||||
Ön most egy antikvár könyvet tekint meg, amelynek szerzője Suzanne Bősze Irving, címe pedig A marketingtervezés gyakorlati útmutatója. A könyv megvásárolható a Holló és Társa Antikvárium üzleteiben. Kattintson ide, ha meg kívánja tekinteni az összes könyvet, amelynek írója Suzanne Bősze Irving. Kattintson ide, ha az összes könyvet meg kívánja tekini, amelynek a címe A marketingtervezés gyakorlati útmutatója. Ezt az antikvár állapotú könyvet 2001-ben adta ki a(z) kiadó. |