Holló és Társa - Online Antikvárium
Az oldal megjelenítéséhez a Flash player 9-es verziója szükséges!
Az oldal megjelenítéséhez a Flash player 9-es verziója szükséges!
Az oldal megjelenítéséhez a Flash player 9-es verziója szükséges!
Könyv: Értékteremtés a marketingben
Közgazdaságtudomány
Szerző: Rekettye Gábor
Kiadó: KJK-Kerszöv
Kiadás éve: 1997
Kiadás helye:
ISBN szám:
Terjedelem: 212 oldal
Kötéstípus: papír / puha kötés
Nyelv:
Állapot:
Státusz: Rendelhető
A könyv ára: 940Ft

A szerző a marketing egyik fontos területének, a termékpolitikának a bemutatásával járul hozzá a magyar marketing-szakirodalom bővítéséhez. A marketing-eszközrendszer nagy négyesének -- a termék, az ár, az értékesítés helye, a piacbefolyásolás -- az első tagjával, a tágan értelmezett termékkel foglalkozik. A megközelítése piac- és értékcentrikus. Kiindulási alapja az a helytálló szemlélet, hogy a vállalkozások akkor lehetnek sikeresek a piacon, ha a termékek fejlesztését, a kínálat tervezését és menedzselését a piac, a vevők értékítélete vezérli, ha a vállalkozás a kínálattal mindig értéket tud teremteni a fogyasztók és a felhasználók számára. A kötet tankönyvként, valamint a gyakorlati életben szakkönyvként is használható.
Ön most egy antikvár könyvet tekint meg, amelynek szerzője Rekettye Gábor, címe pedig Értékteremtés a marketingben. A könyv megvásárolható a Holló és Társa Antikvárium üzleteiben. Kattintson ide, ha meg kívánja tekinteni az összes könyvet, amelynek írója Rekettye Gábor. Kattintson ide, ha az összes könyvet meg kívánja tekini, amelynek a címe Értékteremtés a marketingben. Ezt az antikvár állapotú könyvet 1997-ben adta ki a(z) kiadó.
Kosarának megtekintéséhez jelentkezzen be!
Boltjaink

Holló és Társa Könyvkereskedés és Antikvárium
Kaposvár, Múzeum köz 2.

Holló és Társa Könyvkereskedés és Antikvárium

© Holló És Társa Kft., 2009 • Minden jog fenntartva • Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox, 1024x768 Tárhely, web hosting, weboldal készítés: S.O.S. Tárhely, Kaposvár